Superbrands 2015/2016 dla marki Velvet
Od 2004 roku organizowany jest w Polsce konkurs Superbrands. Jego celem jest wyróżnienie wiodących marek, które osiągnęły niezwykły sukces rynkowy.
To jedyny konkurs, który analizuje pozycję i działania podejmowane przez ponad 3000 marek obecnych na rynku polskim (2300 marek konsumenckich i 700 marek biznesowych).
Proces analizy obejmuje 2 etapy. Pierwszy to badania konsumenckie prowadzone na grupie ponad 15 tys. Polaków, którzy oceniają 2300 marek konsumenckich. Drugi to oceny 40 ekspertów z Rady Marek, w skład której wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Tylko marki, które uzyskają najlepsze wyniki, są wyróżniane tytułem Superbrands. Warto dodać, że o zaproszeniu marki do badania decyduje restrykcyjny proces oceny, nie można zgłosić własnego uczestnictwa.
Tym bardziej cieszy wyróżnienie przyznane marce Velvet, która została doceniona przez konsumentów i ekspertów wśród marek z kategorii „Zdrowie / artykuły higieniczne”.